• Λεωφόρος Βουλιαγμένης Δάφνη
  • 211 800 33 02
  • sales@tcp.gr
Υπηρεσίες
You are here: Home \ Υπηρεσίες

Push Notifications για κινητά20 Ιαν 2015 - 12:51

Τι είναι οι ειδοποιήσεις push; Πρόκειται για ειδοποιήσεις που αποστέλλονται από εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (mobile applications) στις συσκευές των χρηστών για να τους ειδοποιήσουν για αλλαγές στην δραστηριότητα τους. Οι ειδοποιήσεις λαμβάνονται από το χρήστη ανεξάρτητα από το αν η εφαρμογή τρέχει τη δεδομένη στιγμή στη συσκευή. Με τον τρόπο

Facebook Apps19 Ιαν 2015 - 14:34

Τι είναι τα Facebook Applications; Τα Facebook Apps είναι μικροεφαρμογές που έχουν αναπτυχθεί στη πλατφόρμα του Facebook και συμπεριλαμβάνουν τα Facebook Plugins, τις Facebook Ads, τους Online Διαγωνισμούς κ.α. Είναι ευρέως διαδεδομένες τα τελευταία χρόνια και έχουν αναδειχθεί σαν σύγχρονο μέσο διαφήμισης λόγω της μεγάλης απήχησης που έχει το Facebook

Mobile Apps19 Ιαν 2015 - 14:28

Τι μου προφέρει ένα Mobile App; Η εξέλιξη των συσκευών κινητών τηλεφώνων έχει φέρει ως αποτέλεσμα την ευρεία χρήση τους στην καθημερινότητα. Οι εφαρμογές κινητών τηλεφώνων (mobile applications) γίνονται καθημερινά όλο και πιο δημοφιλείς και μπορούν να προσφέρουν πολυάριθμα οφέλη σε μια εταιρεία είτε έμμεσα, όπως διαφήμιση, είτε άμεσα, όπως

Bulk SMS19 Ιαν 2015 - 14:15

Τι είναι το Bulk SMS; Το Bulk Messaging αναφέρεται στη μαζική αποστολή μεγάλου αριθμού SMS σε τερματικά κινητών τηλεφώνων. Χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις για τη διαφήμιση και τη διάδοση του brand τους, αλλά και για διάφορους άλλους σκοπούς, συμπεριλαμβανομένης της ψυχαγωγίας, της ενημέρωσης κλπ. Η μαζική αποστολή μηνυμάτων SMS χρησιμοποιείται συνήθως

Google AdWords19 Ιαν 2015 - 14:08

Τι είναι το Google Adwords; Το Google AdWords αποτελεί τον πιο αποδοτικό τρόπο διαφήμισης στο διαδίκτυο, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσετε τους πελάτες σας την ώρα που ψάχνουν το συγκεκριμένο προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε. Είναι μια στοχευμένη μορφή online διαφήμισης που προβάλλει την επιχείρησή σας στα

Google Analytics19 Ιαν 2015 - 14:04

Τι είναι το Google Analytics; Το Google Analytics είναι μια υπηρεσία της Google που προσφέρει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα ενός website. Το χρησιμοποιούμε για να παρακολουθήσουμε την πορεία της ιστοσελίδας, όσον αφορά στον αριθμό επισκεπτών ανά ημέρα/μήνα κλπ, αλλά και στις γεωγραφικές περιοχές στις οποίες αυτοί διαμοιράζονται. Είναι

SEO19 Ιαν 2015 - 13:47

Τι είναι το SEO; Το Search Engine Optimization (SEO) είναι ένα σύνολο από ενέργειες και τεχνικές που φέρνουν την ιστοσελίδα σας όσο το δυνατόν ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών. Όσο λειτουργικό και αισθητικά ελκυστικό να είναι ένα website, χρειάζεται να είναι άμεσα προσβάσιμο στους χρήστες που αναζητούν στο διαδίκτυο

E-mail Marketing19 Ιαν 2015 - 13:43

Τι είναι το E-mail Marketing; Το E-mail Marketing είναι μια πρακτική που ακολουθούν πολλές επιχειρήσεις για την προώθησή τους στο internet. Περιλαμβάνει την αποστολή ενημερωτικών e-mails σε λίστες από λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με σκοπό, συνήθως, την προώθηση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας. Είναι μια άμεση και αποδοτική τεχνική προβολής μιας επιχείρησης, που

Social Media Marketing19 Ιαν 2015 - 13:35

Τι είναι το Social Media Marketing; Το Social Media Marketing αναφέρεται στη διαδικασία αύξησης της επισκεψιμότητας και της απήχησης μια ιστοσελίδας μέσα από την προβολή της στα κοινωνικά δίκτυα (social networks), όπως είναι το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το Google+ και πολλά άλλα. Τι μου προσφέρει το Social Media

Online Διαγωνισμοί19 Ιαν 2015 - 13:21

Γιατί να διοργανώσω έναν online διαγωνισμό στο Facebook; H δημιουργία online διαγωνισμών μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα μιας εταιρικής ιστοσελίδας, καθώς καταλήγει συχνά σε εγγραφή του χρήστη στο newsletter ή ακόμα και στη δημιουργία προσωπικού λογαριασμού στην ιστοσελίδα. Το Facebook έχει δώσει καινούργιες διαστάσεις στη διαδικασία διεξαγωγής online διαγωνισμών. Λόγω της ευρείας

Εταιρικό Λογότυπο19 Ιαν 2015 - 13:09

Το λογότυπο μιας εταιρείας αποτελεί βασικό στοιχείο της εικόνας της στους συνεργάτες και τους πελάτες της. Ένα καλό λογότυπο μπορεί να εξασφαλίσει μια θετική πρώτη εντύπωση αλλά και να προσδώσει κύρος και σοβαρότητα στη συνολική εικόνα της επιχείρησης. Στην tcp.gr Project, αποσκοπούμε στο σχεδιασμό ενός λογότυπου που εκφράζει την εταιρεία

Διαφημιστικά Banners19 Ιαν 2015 - 13:04

Τι είναι το banner; Το web banner ή διαφημιστικό banner είναι μια μορφή online διαφήμισης, που περιλαμβάνει την ενσωμάτωση της διαφήμισης σε μια ιστοσελίδα στο internet. Αποσκοπεί στο να συνδέσει την ιστοσελίδα με αυτή του διαφημιζόμενου μέσω ενός «κλικ», αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητα από τους χρήστες. Για τη σωστή προβολή

Κατασκευή Δυναμικής Ιστοσελίδας19 Ιαν 2015 - 12:55

Τι είναι η δυναμική ιστοσελίδα; Δυναμική ιστοσελίδα (dynamic website) ονομάζουμε την ιστοσελίδα που στηρίζεται σε μία βάση δεδομένων για την αποθήκευση του περιεχομένου της, των χρηστών της, αλλά και άλλων πληροφοριών. Η κατασκευή μιας δυναμικής ιστοσελίδας απευθύνεται σε μεγάλες ή μεσαίες επιχειρήσεις, σε ελεύθερους επαγγελματίες και σε όσους θέλουν μια

Κατασκευή e-shop19 Ιαν 2015 - 12:44

Τι είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop); Το ηλεκτρονικό κατάστημα, γνωστό και ως e-shop, είναι ένας ιστότοπος που διαθέτει τα απαραίτητα εργαλεία παρακολούθησης και αυτόματης διαχείρισης μιας online παραγγελίας. Παρέχει τη δυνατότητα ανανέωσης τους περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε να μπορεί να ενημερωθεί και να εμπλουτιστεί με εικόνες, τιμές, προσφορές

Team Manager – mini ERP19 Ιαν 2015 - 12:39

Τι είναι το Team Manager; Το Team Manager είναι ένα mini σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού (ERP) για μικρές επιχειρήσεις, το οποίο ενσωματώνει εσωτερικές και εξωτερικές πληροφορίες διαχείρισης σε ένα σύστημα. Τα συστήματα ERP (Enterprise Resource Planning System) συνδυάζουν τη διαχείριση πωλήσεων, υπηρεσιών, πελατειακών σχέσεων, αλλά και γενική λογιστική και ταμειακή διαχείριση κλπ.

Web Portal19 Ιαν 2015 - 12:14

Τι είναι το Web Portal; Η διαδικτυακή πύλη (web portal) είναι μια ιστοσελίδα που συγκεντρώνει πληροφορίες γενικού ή ειδικού περιεχομένου από ποικίλες πηγές με ομοιόμορφο τρόπο. Συνήθως, κάθε πηγή πληροφοριών καταλαμβάνει το δικό της χώρο για να παρουσιάσει πληροφορίες στη σελίδα υπό τη μορφή άρθρων και ειδήσεων, προσφέροντας τη δυνατότητα

Mobile Ready Websites19 Ιαν 2015 - 12:08

Γιατί χρειάζομαι mobile ready website; Οι προηγμένες συσκευές κινητών τηλεφώνων και η ευρεία χρήση συσκευών tablet προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα να πλοηγηθούν στο internet όπου κι αν βρίσκονται. Το να βλέπουν όμως οι χρήστες απλά μια ιστοσελίδα σε μικρότερη οθόνη δεν είναι αρκετό και πολλές φορές ούτε λειτουργικό. Τα

Corporate Newsletters19 Ιαν 2015 - 12:06

Η υπηρεσία δημιουργίας και αποστολής newsletter αποτελεί ίσως την πιο διαδεδομένη, με μικρό σχετικά κόστος και άκρως αποτελεσματική μέθοδο επικοινωνίας με τους πελάτες ή τους εγγεγραμμένους χρήστες της σελίδας σας. Είναι μία δημοφιλής στρατηγική marketing η οποία σας βοηθάει να ενισχύσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας αλλά και να